Pomoc w odszkodowaniach i likwidacji szkód
Występujemy w imieniu osób, które ucierpiały w zdarzeniach losowych, wypadkach, lub nie uzyskały odszkodowania za utratę majątku.
Po wstępnej analizie przybliżamy wysokość należnego zadośćuczynienia, oraz określamy dalsze etapy procesu odszkodowawczego.
Etap przedsądowy od 12 do 25 % odzyskanego odszkodowania
• bezpłatne konsultacje wstępne,
• analiza dotychczasowego przebiegu procesu,
• pomoc w kompletacji dokumentacji,
• weryfikacja przyznanego odszkodowania i uzyskanie dopłaty,
• w przypadku odmowy wypłaty przez Ubezpieczyciela, poprowadzenia procesu odwoławczego,
• kosztorysowanie wysokości należnego odszkodowania (przy współpracy rzeczoznawców).
Pomoc nasza polega m.in. na:
• Ocenie rozmiaru szkody,
• Sformułowaniu roszczenia i kompletacji dokumentów,
• Zgłoszeniu szkody do Ubezpieczyciela,
• Informowanie Klienta o postępie likwidacji szkody,
• Ocenie zgodności decyzji z warunkami umowy,
• W przypadku odmownej decyzji, poprowadzenie procesu odwoławczego.
Dla Klientów obsługiwanych przez UKB Leofal w zakresie ubezpieczeń, pomoc w procesie likwidacji szkód do pierwszej decyzji Ubezpieczyciela w sprawie szkody, jest bezpłatna.
Reprezentujemy Klienta w trakcie likwidacji prowadzonej przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Pomoc w likwidacji szkody rozpoczyna się z chwilą powiadomienia nas o zdarzeniu.
Etap sądowy
• obsługa prawna w porozumieniu z kancelaria prawną, -prowizja negocjowana indywidualnie
W przypadku zaniżenia odszkodowania,bądź nie wypłacenia należnej poszkodowanemu kwot, pomożemy wnieść pozew o odszkodowanie.
Powództwo wymaga opłaty chyba, że wnosimy o zwolnienie od kosztów sądowych. Zgodnie z art. 1262 § 1 Kodeksu postępowania cywilnego sąd nie podejmie żadnej czynności na skutek pisma, od którego nie została uiszczona należna opłata. Opłaty sądowe w sprawie o odszkodowanie za np. wypadek komunikacyjny jest stosunkowa i wynosi 5% wartości przedmiotu sporu. Opłata sądowa nie może być niższa niż 30 zł i wyższa niż 100 000 zł. Gdy nie stać nas na jej uiszczenie, należy wraz z pozwem złożyć wniosek o zwolnienie z kosztów, do którego należy załączyć oświadczenie o stanie majątkowym wraz z dokumentami udowadniającymi naszą sytuację majątkową.
•pokrycie kosztów rehabilitacji lub wsparcie finansowe Klienta w określonych i uzasadnionych przypadkach.